25 oktober 2016

VOOR IEDERE BIPS DE JUISTE SLIP

VOOR IEDERE BIPS DE JUISTE SLIP
Het juiste ondergoed zorgt niet alleen voor een betere pasvorm onder je bovenkleding, maar ook voor een flatteus gezicht zónder je bovenkleding.

Hieronder enkele eenvoudige tips van Vlaanderens bekendste modestylist.  Welke modelletjes onderbroeken en slipjes passen het best bij jouw derrière...

Sommige vrouwen geven niet zo om hun ondergoed.  Ze zeggen: daar ziet toch niemand (of bijna niemand) wat van.  En zo heb ik er ook lang over gedacht.  Tot een jaar of tien geleden de shapewear op de markt kwam.  Zo ook hier bij mij, op de Dappermarkt.  (In de video krijg je een goede indruk van het sfeerje op de Dappermarkt.)


Voor een prikkie kocht ik een stuk of wat van die broekjes.  En warempel, ik zat meteen een stuk beter in de kleren en héél wat lekkerder in m’n vel!

Het juiste ondergoed zorgt niet alleen voor een betere pasvorm onder je bovenkleding, maar ook voor een flatteus gezicht zónder je bovenkleding.

Hieronder enkele eenvoudige tips van Jani Kaltzis, Vlaanderens bekendste modestylist.  Welke modelletjes onderboeken en slipjes passen het best bij jouw derrière...

_______________________________


(Als je wilt, kun je op de roze links klikken om voorbeelden te zien van de betreffende modelletjes.)

Smalle heupen

Zou jij jouw heupen graag wat breder willen laten lijken?
Kies dan voor een string met wat franje aan de zijkanten.  Ook in een hipster lijken je je heupen breder.

Brede heupen

In een hoog uitgesneden string lijken je benen langer en daardoor lijken je heupen smaller.

Een volslank figuur

Ondergoed met een hoge taille verdoezelt je buikje een beetje en shapewear ‘corrigeert’ daar waar nodig.

Ronde billen

Kies voor een short-model en/of naadloos ondergoed. 
In een short-model komen je billen het beste tot hun recht.  Voor jou luidt het advies: koop zeker geen ondergoed met een grote naad!  De kans dat je die naad door je kleding heen ziet, is groot.

Platte billen

Voor jou is een hipster de beste keuze.  Kies voor een ietwat frivoler modelletje met kant.  Hierin lijken je billen iets geprononceerder en zodoende wat voller.

_______________________________


Op zijn blog zegt Jani dat hij deze tips niet zelf bedacht, maar hiervoor ten rade ging bij vriendinnen.  Wat vind jij van deze tips?  Klopt het een beetje?

Zelf vind ik dat je nooit de mist in kunt gaan met een hooguitgesneden slip.  Die verlengt je benen en dat staat altijd flatteus.  Ook voor wie al lange benen heeft.  Je benen kunnen namelijk nóóit lang genoeg zijn! ;-)

Xo, Sunny


PS Misschien vind je dit ook interessant:





Photo: Clo

13 opmerkingen:

  1. Aan deze kleding zou ook meer aandacht aan gegeven mogen worden. Sommigen weten zelfs niet hoe zichtbaar het kan zijn.

    Aum Shanthi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tips! Niks zo irritant als zo'n oncomfortabele, snijdende slip. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het heel belangrijk.
    Eens een goede merk gevonden .
    Mijn dochter verkocht ze op een side .
    En verkocht ze goed ... maar waarschijnlijk mis management ....zijn ze failliet daar in Spanje .
    Maar de oplossing van goede pasvorm is er .
    Echter ha ha ....door afvallen....... nu toch een maatje minder !!! ... gekocht .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb je dan wanneer je afvalt. Dan zakt ineens je broek van je kont! ;-)
      (Heb ik zelf ook hoor, daarom maak ik er graag grapjes over.)

      Verwijderen
  4. Ik draag eigenlijk alleen maar strings, vind ik het prettigst zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed ondergoed is echt noodzakelijk! Mijn favoriete merk is nog steeds Victoria's Secret en ik heb echt ongelofelijk veel verschillende modellen, ik wissel gewoon graag af en er zijn maar weinig dingen die niet goed zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een tijdje de string geprobeerd maar kon er nooit 1 vinden die echt lekker zat.
    Vervolgens jarenlang de hoog uitgesneden slip gedragen tot dat ik de dames boxer op het spoor kwam.
    Zo'n naadloos modelletje, oooooh wat zat die lekker.
    Sinds dien zou iedere oma trots zijn op het ondergoed dat ik draag :-)
    Een lekkere katoenen en naadloze boxer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De eenvoudigste modelletjes zitten meestal nog het prettigst.

      Verwijderen
  7. Oh het juiste ondergoed is zo belangrijk. Je moet je er en fijn in voelen en, naar mijn mening, niet te zien zijn voor anderen 'in je kleding'. Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb platte en grote billen en brede heupen en in een jurk vind ik het vreselijk. Een goede jeans vind ik het helemaal goed want een vrouw mag best een mooi opvallend achterwerk hebben.

    Fijne tips geef je hier. Juiste ondergoed is zo belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het niet zo belangrijk of ze er mooi uitzien, wel of ze lekker zitten. En of de stof goed ademt en de randjes niet in je liezen snijden. Op die manier kom ik dan toch vaak uit op een katoenen slip van de HEMA.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze kunnen er alleen maar aantrekkelijker door worden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze kunnen er alleen maar aantrekkelijker door worden

    BeantwoordenVerwijderen